W ciągu ostatnich trzech lat w firmie zachodziły zmiany wewnątrz organizacyjne, w wyniku których narodziła się nowa marka Euler Hermes. W tym celu opracowano nową politykę komunikacyjną, w ramach której zunifikowano nazewnictwo firm, wprowadzając jedną prostą markę „Euler Hermes” na całym świecie. W niektórych krajach zmiany te zostały już przeprowadzone, lecz w innych wciąż funkcjonowały stare nazwy. Od teraz we wszystkich państwach będzie stosowana nazwa „Euler Hermes”, oznaczająca jedną wspólną organizację, działającą pod spójną międzynarodową marką. Wprowadzone zmiany pozwoliły stworzyć podstawy, które umożliwiają zapewnienie klientom jeszcze lepszej obsługi. Podstawowym mottem działalności, które będzie się pojawiało zawsze w komunikacji z Klientami, jest hasło: „Our knowledge serving your success” („Nasza wiedza pracuje na Twój sukces”).
Źródło: EulerHermes
Euler Hermes, skonsolidowany
10 czerwca 2012