Certyfikowani instalatorzy FIBARO mogli do tej pory liczyć na bogaty pakiet korzyści ze współpracy – m.in. profesjonalny kurs, oficjalny certyfikat, zniżki na zamówienia oraz wsparcie techniczne dla obsługi pierwszych klientów. Teraz uruchomiono dla nich program partnerski, w którym nagrodą główną są śródziemnomorskie wycieczki.
Jak to działa? Każdy instalator może przystąpić do programu Smart Rangers, który potrwa do końca września 2019. Wystarczy, krok po kroku, spełnić proste warunki:
- Posiadać certyfikat instalatora FIBARO. Można go zdobyć uczestnicząc w jednym ze specjalnie organizowanych w tym celu szkoleń (szczegóły są dostępne na stronie fibaro.com).
- Otrzymać dostęp do aplikacji Installer App.
- Przystąpić do programu Smart Rangers.
Instalator, włączony w program, za każde zamówienie urządzeń otrzymuje odpowiednią liczbę punktów. Przybliżają go one do zdobycia nagrody głównej. 50 uczestników programu, którzy osiągną najlepsze wyniki (powyżej 350 punktów) wygra wyjątkowy, 7-dniowy śródziemnomorski wyjazd w pakiecie all inclusive. Dodatkowo Uczestnicy programu mogą liczyć na comiesięczną rywalizację o nagrody w ramach Misji Specjalnych. Wszelkie szczegółowe informacje na temat programu Smart Rangers dla instalatorów są dostępne na stronie: www.smart-rangers.pl
Ale nagrody i program partnerski stanowią jedynie część korzyści, jakie wynikają ze współpracy z FIBARO. Ukończenie profesjonalnego kursu i zdobycie certyfikatu instalatora systemu oznacza możliwość dogłębnego poznania jego elementów, projektowania i instalacji inteligentnego domu. Bycie partnerem FIBARO to przede wszystkim poszerzenie zakresu usług instalatora, uatrakcyjnienie oferty dla klientów, a także dostęp do platformy wiedzy i materiałów szkoleniowych. Instalatorzy mogą też liczyć na pełne wsparcie techniczne przy montażu lub projektowaniu systemu u pierwszych klientów.
– Chcemy zacieśniać współpracę z naszymi partnerami poprzez profesjonalne wsparcie na każdym etapie ich pracy. Dzięki temu mają świadomość, że zawsze mogą na nas liczyć, a ich klienci otrzymują najwyższą jakość produktów i usług, co przekłada się na lepsze opinie, wzrost liczby zamówień i ostatecznie możliwość zwiększenia przychodów – tłumaczy Mikołaj Pertek, dyrektor FIBARO na Europę Centralną. – Dziś otwarcie mówimy wszystkim, z którymi współpracujemy, że jakość naszych relacji i zadowolenie z partnerstwa jest dla nas priorytetem – dodaje.
Każdy certyfikowany instalator FIBARO otrzymuje dostęp do aplikacji Installer App, dzięki której może zdalnie obsługiwać system klienta, zarządzać listą klientów, otrzymywać natychmiastowe powiadomienia o awariach, a także generować zamówienia. Warto dodać, że zamówienia składane za pośrednictwem aplikacji są objęte preferencyjnymi zniżkami.