Jedną z inwestycji przeprowadzonych z okazji piłkarskich mistrzostw Europy EURO 2012, jest modernizacja stacji PKP Kraków Główny. Przeprowadziła ją firma KRULEN Technika Świetlna wspomagając się firmami niemieckimi. Do oświetlenia 5 peronów wybrany został nowoczesny system oświetleniowy WRATISLAVIA. WRATISLAVIA jest to zintegrowany system opraw oświetleniowych z profilem aluminiowym. Profil umożliwia swobodne planowanie oświetlenia, stanowiąc jednocześnie szynę nośną do prowadzenia dodatkowego oprzewodowania oraz montażu systemu nagłośnienia i informacji wizualnej. Realizacja projektu trwała prawie rok. W tym czasie dostarczono 3700 metrów systemu profili aluminiowych FISCHER oraz 751 opraw oświetleniowych NORKA. Długość tę można porównać do długości 35 boisk piłkarskich lub 596 ciężarówek.
Każda z 10 linii świetlnych na każdym z 5 peronów została indywidualnie zaprojektowana przy współpracy z niemieckimi inżynierami. Celem projektu było uzyskanie linii świetlnej idealnie odwzorowującej linię krawędzi peronu, łącznie z łukami i zwężeniami. Elementy systemu profili wyprodukowane zostały według indywidualnego projektu, precyzyjnie przycięte laserem, idealnie dopasowane, aby linia świetlna łagodnie „skręcała” razem z krawędzią peronu. Specjalnie zaprojektowany system podwieszek został dostosowany do konstrukcji dachu peronów stacji PKP Kraków Główny oraz zapewnia właściwą statykę każdej linii świetlnej, co przy średniej długości ok. 400 mm było nie lada wyzwaniem dla projektantów i inżynierów. W systemie profili zamontowane zostały nowoczesne oprawy oświetleniowe na świetlówki liniowe T5 2*49W z kloszem zintegrowanym z wewnętrznym odbłyśnikiem MIRO-SILVER®. System optyczny opraw WRATIS LAVIA eliminuje efekt olśnienia, co jest ważnym aspektem bezpieczeństwa przy oświetlaniu peronów. Ponadto, technologia kloszy NORKA ze zintegrowanym lustrzanym odbłyśnikiem MIRO-SILVER® zdecydowanie wyprzedza technologicznie standardowe rozwiązania oświetleniowe i zapewnia energooszczędność i najwyższąefektywność ekonomiczną eksploatacji.