Reklama na nim będzie kosztować 2,5 mln dol miesięcznie. Na Broadway’u w Nowym Jorku, przy Times Square, na froncie hotelu „Marriott Marquis Hotel” zawisł największy cyfrowy billboard świata. Na starcie wyświetlał zegar odliczający czas, następnie dzieła sztuki. Z końcem listopada, kiedy nastąpiło oficjalne uruchomienie billboardu, wyświetla reklamę Google.
Miesięczny koszt usługi to 2,5 miliona dolarów.
Będąca również największym na świecie ekranem konstrukcja rozciąga się wzdłuż Broadwayu pomiędzy 45 i 46 ulicą. Producent nie podaje jego dokładnych wymiarów, wiadomo jednak, że jest wysoki na 8 pięter (około 25 m) i długi na około 110 metrów.
Ta ogromna animowana płaszczyzna jest widoczna z niemal z każdego punktu Times Square, przez który codziennie przewija się ponad 300.000 ludzi, a w Sylwestra nawet 2.000.000. Prezes Times Square Alliance powiedział: „Ludzie jeżdżą do Wielkiego Kanionu, aby zobaczyć największy kanion na świecie, jaki powstał siłami natury. Teraz będą przyjeżdżać na Times Square, żeby zobaczyć najbardziej niesamowity wizualnie „kanion”, jaki powstał siłami rozwiązań cyfrowych”.
Obraz na tym uruchomionym 18 listopada 2014 roku, 24-megapikselowym ekranie obsługują, renderują i wyświetlają 3 karty graficzne AMD FirePro™ W9000