Mamy przyjemność przedstawić wszystkim kolejny już numer dwumiesięcznika „ElektroTrendy”, Magazynu dla Elektryków i nie tylko…, Magazynu który ma ambicje wpisać się (i wypełnić) istniejącą od dawna, niszę informacyjną i szkoleniową (trochę belferską). Z założenia nie ma konkurować z żadnymi obecnie istniejącymi i dobrze prosperującymi miesięcznikami, tym bardziej, że ukazywać się będzie mniej więcej co dwa miesiące. Również dodatkową różnicą będzie równoległa wersja internetowa ogólnie dostępna po zalogowaniu, która będzie żyła własnym e-rytmem. „ElektroTrendy” mają zawierać dużo „żywych” informacji z kraju i ze świata gospodarki, i z pogranicza polityki, tej polityki która ma istotny wpływ na rozwój, bądź wyhamowania w naszej branży elektrotechnicznej. Magazyn ma w łatwy, przystępny i zrozumiały sposób, ale „…zawsze z pieprzykiem” przybliżać to co się dzieje w branży lub komentować to co się ostatnio w niej działo. Treści w nim zawarte mają odpowiadać czytelnikom o różnych potrzebach. Forma ma być dostosowana do (prawie) każdego czytelnika, także takiego, który nie dysponuje nadmiarem czasu i często potrzebuje, wręcz oczekuje, istotnych informacji podanych w pigułce. Nowe czasopismo skierowane jest nie tylko do osób czynnych zawodowo, ale również do osób uczących się w szkołach i/lub na budowach, lub właśnie zmieniających z różnych przyczyn życiowych swoje dotychczasowe zajęcie na profesję elektryka. Jest skierowane do tych Wszystkich, którzy chcą w sposób przystępny i “bez bolesny” uporządkować i/lub uzupełnić swoją wiedzę o produktach, firmach, trendach i historii branży elektrotechnicznej.
Czasopismo zawiera:
- artykuły elektrotechniczne;
- porady elektrotechniczne;
- odpowiedzi na pytania (najczęściej padające na szkoleniach technicznych);
- informacje PIGE (Polska Izba Gospodarcza Elektrotechniki), skupiającej firmy z branży, której głównym celem jest integracja firm z branży elektrotechnicznej – producentów i dystrybutorów oraz oficjalne lobbowanie pośród decydentów polskiego życia gospodarczego,
- aktualności i wydarzenia, analizy rynkowe i biznesowe, komentarze i prognozy gospodarcze;
- wywiad z iskrą, czyli „oko w oko” z osobą reprezentującą ciekawą, bądź intrygującą firmę lub organizację elektrotechniczną;
- reportaże z pogranicza branży, przedstawiające życie w trakcie, i po pracy;
- reportaże o regionach naturalnie elektrotechnicznych;
- reportaże o polskich firmach prowadzonych i/lub zarządzanych przez klany rodzinne;
- historie firm polskich, europejskich i światowych; będą to historie firm funkcjonujących współcześnie oraz o tych których dzisiaj już nie ma, ale o których warto wiedzieć i pamiętać;
- historie produktów, tych ważnych w historii branży, i tych mniej znanych;
- reportaże o osobach „pozytywnie zakręconych” z naszej branży i ich hobby, dla których elektrotechnika jest sposobem na życie;
- również „coś dla duszy i ciała, i intelektu”;
Czyli „…dla każdego coś miłego”. ElektroTrendy zapraszają firmy i osoby, które chciałyby współpracować z nowym czasopismem, traktując część publicystyczną, np. felietony oraz merytoryczną, np. dział Porady Eksperta (Porady Praktyczne, Czy wiesz, że…, Dom w budowie), jako swoisty Hyde Park, ale na gruncie elektrotechniki. Zgłoszenia prosimy przysyłać na adres mailowy: redakcja@elektrotrendy.pl